HTML

7vége + koncert

Vándorlélek 2011.02.13. 13:44

Nah immár ébren vagyok, tudok alkotni xD
Tegnap este ugyebár koncert volt, átértünk egyik cimborámmal elég hamar, elhelyezkedtünk, és ittunk 1-1 sört, közben eszembe jutott, h bnőmnek ígértem, h ha leértünk megcsörgetem, barátnője hívott vissza - WTF? - 
Merre vagyunk izé hozé, már itt ülünk a szórakozóhelyen... ok majd megyünk 8 felé... 
Nah mi még ücsörögtünk, beszélgettünk, aztán rámjött a sétálhatnék, kiléptem az ajtón, elnéztem balra.... jönnek bnőmék... nem para, megyünk jobbra... úgyis csak friss levegőre vágyok, elindultam... nem néztem hátra, nem szokásom... xD 
Nah kerültem egy nagyot, közben üvöltött a zene a fülembe, kellett nagyon :)
Visszaértem koncert kezdésre, szóval egész pontos voltam... 9 óra a kiírt időpont...
Nah koncert megy, jólérzem magam, sok ismerős, mégtöbb ismeretlen, jó is ez így :)
Egyszer csak látom ám, h barátnőm bnője jön, mögötte meg bnőm.... meglepődtem, odajöttek, barátnőm beállt mellém, félig elém nemtom, átkaroltam, és megfogta a kezem, nah mondom ok, legyen, igazából nem tudom, h mi meg hogy, de nem zavart, sőt tetszett a szitu :)
Aztán koncert alatt tomboltam egyet, úgy light-ba ^^ nem szabad túlzásba vinni :)
nah lement haverék zenekara, kimásztam vettem egy sört, kell a vesémnek... :D Nah überjó :) Barátnőmmel beszéltünk pár szót, aztán cimbivel.. közben cimbi barátnőjelöltje elhagyni készült a placcot, odament hozzá, megölelte rendesen és elmentek, közben visszafelé a csajnak az arcáról sugárzott a boldogság...

Nah cimbi visszajön elmondta h mi meg hogy volt, láttam-e mondom qrvára nem csk h odament hozzád, nah elmesélte... ma találkoztak, nemtom mi sül ki belőle, aztán mivel ma tali, így utolsó busszal cimbi hazament elkísértem, aztán visszamentem a helyre...
Barátnőm megkérdezte, h elkísérem-e majd haza, mondom alap, gond nélkül.

Átnéztünk még 3asban, másik helyre, ott megittunk 1-1 italt, aztán bnőmet hazakísértem. Beszélgettünk míg elértünk hozzájuk. Meséltem Neki cimbi alakulásáról, erre beosztott egy olyat, hogy akkor nekünk tényleg külön kell maradni... én meg félig beletörődve, félig megtörve annyit mondtam h tudom h ez a sorsom... aztán folytattuk a beszélgetést, h mikor várható ebből a barátként kezeljük egymást-ból valami döntés, egyszer.... ennyi volt a válasz, ami nem nyugtatott meg... :S 
Aztán elértünk hozzájuk, lehozta a kutyusát, szegény, nagyon el volt kenődve, frissen műtötték, aztán még kába. 

Nah kerültünk egyet a kutyussal, közben mesélt a műtétről, meg valami hülyeségről beszéltünk, megálltunk, vállamra hajtotta a fejét és mondta h hülyegyerek, annyit kérdeztem tőle, h megegyelek, bólintott, én meg megcsókoltam. Jól esett, megöleltem, ő is magához szorított. Jó kedvem lett, aztán hazakísértem, az ajtóban még meg kellett dolgoznom a telefonomért, mert lenyúlta... kapott még 2 csókot, aztán bement, én meg elindultam haza gyalog.
Ahogy elhagytam a várost írtam neki egy üzenetet fb-n h város elhagyva úton haza, jött rá válasz hogy hiányzok neki. Ő is hiányzott, nagyon, most is hiányzik :/ 
Csak nem értem, hogyha ennyire hiányzok neki, akkor mire jó ez a tekintsünk egymásra barátként?? Igazából nem is érteni akarom, csak kijutni belőle, lehetőleg úgy, h ismét rendes kapcsolatként kezelhetem a dolgot... nehéz lesz, de kitartok, így, hogy tegnap vigyorogva és boldogan sétáltam haza 3 és fél órás séta volt ^^  20km-es táv :) Jó móka volt nagyon :) 
 

Nah majd jelentkezek még

 

Bye...V4nd0rl3l3k

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr802657922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása