HTML

Off

Vándorlélek 2011.02.20. 05:19

Jah igen, így érzem, ez van....

Tegnap voltam szomszéd City-ben, ittam előtte, nem keveset, barátnőm, azt mondta h neki gáz ha iszok és 5kor off vagyok, holott én csak megalapoztam az estét...

Aztán ittam még lenn placcon, ahol haver is ottvolt, aztán ismiékkkel összefutottam, felmentünk másik placcra, ittunk tovább, mint általában..xD

Aztán egyik haver barátnője kifejtette, hogy jobban járok, ha barátnőmet, hagyom a picsába.... qrvanehéz, de meg kell tennem, ha másfél hét után feladja, akkor tényleg nem akar tőlem semmit, és muszáj lesz elfogadnom, hogy így van, addig meg erősnek kell lennem, és nem felvennem a telefont, ha hív, nem reagálnom, az üzeneteire... :S 

qrvára nem én vagyok, aki ezt teszi, de ha ezen múlik, hogy észhez térjen barátnőm, akkor nincs más lehetőségem, mert nincs.... qrvanehéz, g*cierősnek kell lennem, és kibaszottul meg kell magam erőltetnem, mert ez vár rám, és mostmár muszáj azzal is foglalkozom, hogy velem mi lesz, mert nem mind1...

Próbálok erős lenni, próbálok kitartani, és rajta vagyok, h isminek ne legyen igaza.... Fáj, de ez van... :/

 

bye .... V4nd0rl3l3k

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr82673962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása