HTML

3,5

Vándorlélek 2011.02.09. 10:09

Megint itt vagyok, úgy vélem nincs olvasóm, ennek örülök.

Barátnőmmel megbeszéltük a dolgokat, de továbbra is barátként kell, hogy kezeljük egymást.
Tegnap este nála aludtam, mivel nőből van, most különösen érzékeny volt mindenre, olyan szinten kínoztuk egymást, hogy már teljesen készek voltunk midenre,  ám ekkor tett egy megjegyzést, amitől a kedvemet és a lelkesedésemet lenullázta... a műszer cserben hagyott... ezt már másodjára játssza el... :S Félek, hogy valami gond lehet velem... :S Egyszerűen nem megy, egész végig lelkesedéssel teli... amikor meg eljön a pillanat oda a lelkesedés... 
Majd megkérdezek egy dokit, hogy mitől lehet ez, vagy mivel lehet ellene tenni... esetleg utánaolvasok neten... de nagyon el vagyok keseredve :S 
Aztán tegnap még volt egy apró hiba is a gépezetben S: Annyit mondott, hogy biztos h nem zavarna, h mit mond, én nem vártam meg h mi a vége amondatnak és rávágtam h akkor is zavarna... nagy hiba volt, ugynis a mondat másik fele meg úgy szólt, hogy ha jó csaj lennék... Ettől aztán teljesen összeomlott, h vannak önértékelési problémái, de ezzel most már biztos benne... pedig számomra ő igenis tökéletes és jó csaj. Most ezen fogok kattogni jódarabig... :S :/ 

Gáz igen tudom... 
Majd jelentkezek valamikor...

bye... V4nd0rl3l3k

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr322648652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása