HTML

EseményZ

-

Friss topikok

Linkblog

fogynak a napok...

Vándorlélek 2011.02.13. 20:18

Hát igen fogyóban van az idő...
Cimbinek úgy látszik hasonló gondjai vannak, mint nekem, nem adja az igazat a gép... :S
Ma átmentünk city-be, szokásos törzshelyünkre. Beszélgettünk üdítőztünk. Elvoltunk, egyszer csak kaptam egy vh-t bnőmtől xD nézek wtf? küldtem neki én is egyet... X időre rá bnője felhív... menjünk át másik placcra, ahol ők vannak... esélytelen... mi elvagyunk itt, nem mozdulunk innen... Nah lejöttek... beszélgettünk, elvoltunk szakadtunk. Igazából semmi olyan nem történt, ami meglepett volna...
Aztán mivel már egy ideje ott ültünk elindultunk hazafelé. Bnőm bnője elkezdett pattogni, h ezért jöttek le? o.O Nézek furán.... nem akartam mondani neki h a kutya se hívott, mert akkor csúnyán megsértődik... De igazam lett volna, elég ha én tudom, meg cimborám.

Utána még ő volt felháborodva, h nem kap puszit se... löktem egyet cimborámon, gyerünk.. eljöttünk, azt jóvan. 
Megjegyezte, hogy érdekes, h 2esben milyen velem bnőm és h így mennyire semmilyen... Hát ez van... fogy az idő, holnap ha minden igaz találkozunk, de majd kiderül mi is lesz belőle... remélhetőleg nem 3asban leszünk... Mind1 is igazából, ha nem akar velem úgy találkozni, h csk mi 2en vagyunk, akk nem kell... csak mondja meg.

Ennyi elég volt mára magamból.

Bye... V4nd0rl3l3k

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr102658864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása