HTML

EseményZ

-

Friss topikok

Linkblog

Új hét, jah 2nd nap mind1 xD

Vándorlélek 2011.02.15. 21:50

Hopp és ittvagyok... deqrvajooo nekem... :D
Vagyis nem qrvajooo, de a hangulatom elfogadható. sőt.... jó :D

Szóval azvan h qrvára balfasz vagyok... igen, ez biztos...

Haladjunk sorba...

Ma kaptam egy üzenetet 12 magasságában. Hagyjuk az egészet, nem illünk össze, kár lenne erőltetni... barátnőm által... kékhalál, az agy ledobja az égszíjjat, az ideg szétvet és hányinger kerülget... jah igen... ennyire durván kiakadtam h wtf? 

Nah buszra fel, leszarom a napot... go hozzá... Átértem hozzá napfényvárosból... Üzenet.. semmi jó válasz. fexik, rosszul van... :S találka, jó lenne... nah megyek feléjük, nemjó, ne menjek.. ok, de akk is beszélni kéne, h wtf? Nah de csak nem jött le... felmentem hozzá... nehogymá... azért van mit megbeszélni...

Dühös volt h felmentem hozzá, váratlanul, meg beszélni se akart senkivel, meg szar hangulata volt etc etc...

Nah beszélgettünk, wtf is problem, hát nem is szeretem, izé hozé amazé... pff... nah agyalás indul, válaszokat nem generáltam, nem is nagyon tudtam... :S

Nah hazakísértem, az ajtóban csók... megindul a rendszer a fejben... wtf? wtf? wtf? áhá :D

Mint a rajzfilmekben amikor 5lete támad vkinek, feloltottak a fejemben egy izzót :D viccesen néz ki jah XD

Nah hazaértem, leírtam a dolgokat, változtatni kell, oké , azon nem múlik, megy... DE jövő 7 végéig kiderül h mennyire hiányzunk egymásnak, mennyire izé hozé van..... 

Meg a változások olyan dolgokra vonatkoznak, amik nálam is alapok... és így ilyenben hibázni... ki ne röhögné ki saját magát? :D 

 

Nah bye... V4nd0rl3l3k

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr52664056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása