HTML

xD

Vándorlélek 2011.03.06. 11:43

 Fuhh megint ittvagyok :)
Tudom elég régen jártam erre, de most úgy gondolom ideje elregélni, hogy mi a helyzet.

Szóval immáron 2ik hete teljesen független vagyok. Elég szar volt azokban a napokban, mikor így tudatosult, de ez van... ideje volt.

Azóta a kedvem picit javult, tudok éjjel rendesen aludni... asszem xD
Exem meg összejött egy olyan taggal, aki régen tetszett neki, szóval ő már boldog, mint megmondtam előre, tuti igazam lesz, h ő hamarabb túllép rajtam... köszi! taps nem kell XD
 

Most azért úgy reménykedek, hogy abban nem lesz igazam, hogyha bármikor úgy adódik, újra együtt leszünk.... Vagy a fasz tudja, de félek, h ez is beigazolódik :S

Most amíg még ezen a környéken campelek, úgy vagyok vele, h nem igazán akarok kapcsolatot... :S Túl sok energiámba kerül, meg túl sok a plusz macera, ráadásul, ha hisztis a csaj, akk off... Így hát most jön egy minimum 3 éves szünet. 1-1 éjszakára azért majd intézek kapcsolatot, de nem viszem túlzásba :D 

Aztán írtam néhány versecskét is... hát sokak szerint jók, bár nekem van ami nem tetszik, de evvan =D

 

Ha lesz valami változás gyüszök^^ XD

bye... V4nd0rl3l3k

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr542714768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása