HTML

EseményZ

-

Friss topikok

Linkblog

:|

Vándorlélek 2011.04.16. 20:24

Asszem itten is régen voltam, milyen meglepő... 0 esemény mellett nehéz folyamatosan postolni....

Már szerencsésen túl vagyok az előző nehézségeken, ám újabbak jelentkeztek... :S
Szerencsés-e ez? Magam sem tudom...
Valahogy úgy érzem, hogy ..... nah igen... épp ez az ,hogy sehogy...

Adott volt a lehetőség, semmi küzdelem, léptem és megkaptam. Amikor együtt vagyunk, akk 0 beszélgetés, valamivel folyamatosan elütjük az időt.... csak nézünk egymásra, és érzés nélkül képes vagyok csinálni... Undorodok magamtól úgy érzem... Nem én vagyok...

Régen amint ilyesmi volt, tökre oda meg vissza voltam, látni lehetett rajtam, hogy mivan... most meg semmi... üres és kietlen az egész... 

Becsapni, kihasználni nem akarom, először tisztáznom kellene magamban, hogy mi is van valójában, van aki azt mondja, hogy ez az előző kapcsolatból visszamaradt rengeteg szarság illetve a padlóra vágás eredménye, és most így védem meg magam a következő kudarctól... Fogalmam sincs... de nem látok még semmi jót az egészben... :S Fasz vagyok-e? Ha hallgathatok magamra, akkor sem tudom. Mindenki döntse el maga... én meg kaparászom magam, hogy dűlőre jussak...  

 

bye All... V4nd0rL3l3k

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr952831908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása