HTML

Túl egy hétfőn...

Vándorlélek 2011.02.07. 19:43

Szép estét!
Látom van aki már rámnézett, ennek talán örülök, talán nem, majd kiderül...

Elkezdem hát mesélni a történetemet, részben ez vitt rá a blogolásra, illetve az elmúlt 3 év után végre történt velem valami.
Egészen pontosan ezalatt a 3 év alatt nagyon csúnyán barátnő nélkül voltam. Erről általában hallgatnak az emberek, inkább a jó hírt teszik közzé, igen van nálam is jó hír, folyóév januárjának 7ik napjától elmondhatom magamról, hogy kapcsolatba léptem, nagyon örülök neki és Neki örülök a legjobban, meg persze annak is, hogy ennyi idő után összejött egy kapcsolat.
Elég nehezen nyílt meg előttem, érthető volt, hiszen még benne él(t) az előző kapcsolata erősen, meg nem is akart igazán még kapcsolatot... De végül úgy hozta a sors, vagy ki tudja, h pontosan kicsoda, vagy micsoda, hogy már együtt vagyunk.
Érdekesen alakult ez a kapcsolat, voltak olyan beszélgetések, amik egy teljes éjszakán át tartottak, voltak olyan viták, amikből lejött, hogy nem zavarja, sőt igényli, ha néha keresik, ha külön megyünk bulizni.
Ebben megegyeztünk, meg már azóta rendszeressé lett téve, mert így legalább én sem aggódok.
Igen eléggé aggódós vagyok, ha nem tudom, h mit csinál, nem tudom, h merre van, akk gyorsan idegessé válok :S De már dolgozok az ügyön, hogy ez változzon.

Aztán elkövetkezett a múlt7 péntek. Érdekes estének néztünk elébe, beszéltük, hogy exe is meg fog jelenni, mire én a tudtára adtam, hogy engem nem zavar, ha ott van, miért ne lehetnénk egy szórakozóhelyen, mindenkinek szíve joga, hogy hova jár inni.
A srác a nagy Ő-je, a nagy szerelme, akit nem tud, sőt nem is akar elfelejteni, ami érthető, mert igazán nagy szerelem egy életben egyszer éri az embert. 
 

Nah a srác erősen beszélni kívánt barátnőmmel, amit nem tartottam rossz ötletnek, hiszen sose árt tisztázni, hogy mi miért meg hogy alakult így. Barátnőm úgy áll a dologhoz, hogy felmelegítve csak a húsleves jó. Érthető. Egy kapcsolat szakítás után csak rosszabb lesz, mint volt. Szerintem is.

Nah párszor kihívta, beszéltek, semmi gond, aztán a srác a társaságával lelépett, eléggé ittas állapotban voltak, úh érthető h elindultak haza.

Nah a hangulat kezdett fellendülni. Javult egyre jobban. Egyszer barátnőm kiszaladt, telefonálni... valaki hívta, de elég idegesen ment...

Visszajött és elkezdet öltözni, megy a városházához, de semmi többet nem mondott, ránéztem barátnőjére, majd ahogy lelépett bnőm, felkaptam a kabátot és utána mentem... le voltam maradva... de mentem, mert tudtam h milyen útvonalon megy. 2x is hátrafordult... valószínű észrevette, h megyek utána.. lassított, majd megállt, megvárta míg utolérem. Mondta h nem kell vele mennem, elbír exével, nem lesz gond, üzeni bnőjéne, hogy vigyázzon a cuccára. És ezzel a lendülettel elviharzott.... Néztem utána, majd elindultam vissza... kezdtem ideges lenni, talán érthető is... a srác sokkal nagyobb darab, mint ő, meg erősebb is sokkal... bármit csinálhatott volna vele, ami ellen nem tudott volna tenni barátnőm... :S 
 

Nah visszamentem a szórakozóhelyre... ideges voltam alapból, egyre inkább azon járt az agyam, h mi van, ha vmi baj történik vele, és nem vagyok ott, nem tudok mit tenni... :S Egyre idegesebb lettem, és végül kiborultam... elég csúnyán... :S Sajnos az idegrendszerem eléggé ramaty állapotban van... és az ilyesmi nem tesz jót neki 1általán... :/
Barátnőm egyszer csak visszaért, látta rajtam h offline vagyok... :S De nem tudtam mit tenni, így volt... mivel záróra volt a helyen, elindultunk sétálni... mentünk egy nagy kört, beszélgettünk, elmondta, hogy mi volt, h mi történt amíg odavolt... kezdtem megnyugodni, aztán elment bnője én meg hazakísértem, elköszönésnél adott 2 puszit majd felszaladt.
Én meg elindultam vissza a buszhoz, és vártam. Írtam neki egy üzenetet, amiben leírtam, hogy nem haragszok rá egyáltalán. Másnap csak telefonon beszéltünk...

Közölte velem, hogy a tegnapi események miatt, most neki időre van szüksége, nagyon megilyedt, hogy kibuktam, és hogy ezt fel kell dolgoznia... nem lepődtem meg még ezen, mert tényleg nagyon kivoltam, ám ezután közölte velem, hogy ennek okán, most egy darabig tekintsük egymást barátoknak és kezeljük is úgy egymást.... ezen a ponton úgy megzuhantam, hogy egy 2l-es vödörben elfértem volna... :S 

Vasárnap aztán elég sokszor felhívott, informáltuk egymást, hogy jól vagyunk, minden oké... ettől mind2őnk kedve megjavult, meg jólesett hallani a hangját, meg mind2nkben benne volt, hogy ha egymás mellett lennénk mennyivel jobb lenne... hát így alakult a dolog, de bennem volt a félelem, hogy off gyanús... :S
 

Ma találkoztunk, eléggé leszarom kedve volt, legalábbis rámnézve, sajnos el vagyok keseredve, mert nem ehhez szoktam hozzá :S 
Nyilván velem van a baj, hogy nem tudom az érzéseim, csak úgy egyik napról a másikra visszafogni, meg elrejteni... :S 
Aztán eszembe jutott, h ma van 7ike... bűvös egy hónap, nah gondoltam rászólok telón,de mivel a kártyám halott, így csak vh-zni tudtam... visszahív és goromba hangon beleszól: Mi a fasz van? ... ettől úgy megint eléggé elszontyolodtam.... aztán közöltem vele, h csak gratulálni akartam, hogy az első hónapot kibírtad velem, válaszul a hosszú hallgatás után egy aha-t kaptam, és ezzel akár le is zárhatnám a blogot, h volt egy tartós 1 hónapig se tartó kapcsolatom, ami nagyon nem akart működni :S Aztán azzal az indokkal tette le a telefont, h barátnője hívja.... hát most ezek után van még ember, aki merne reménykedni abban, hogy ennek a dolognak folytatása lesz és pozitív kimenetele? Mert én valahogy nem.... 

Holnap majd megint jelentkezek, talán....


Bye...V4nd0rl3l3k

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr892645125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása