HTML

7vége

Vándorlélek 2011.02.12. 11:41

Nap mint nap járok már ide, lehet gáz, nemtom, de valahogy jól érzem magam, amikor írhatok.

Nem mintha olyan hűdeizgalmas lenn, mert tudom, h nem az, de egyszerűen leköt.
Tegnap hosszú kihagyás után felnéztem chat-re voltak ismerősök, akik örültek, hogy láthatnak ^^ Ez meglepett, de jólesett :)
Ma este elkezdődik az koncertév is. Ismerősék elkezdenek egyre aktívabban koncertezni, amiken lehetőség szerint megpróbálok megjelenni, és jólérezni magam.

Az edzés jól alakul az izmaim kötik az ebet a karóhoz, majd ma rányújtok rendesen, fájni fog, tudom, de az eredmény érdekében mindent és bármit :)
Tegnap megműtötték barátnőmék kutyáját. Sikeres műtét volt, a kutyus túlélte. És javul az állapota. Tudtam én, h nem lesz baj, de hiába mondtam bnőmnek bármit is... -.- 
Vele olyan semmilyen az állapotunk, ma este ő is ottlesz, hát majd eldől... nem szívesen vetnék véget ennek a kapcsolatnak, mert tetszik így is, gondokkal tűzdelve, ha nem lennének ilyenek, akk eléggé unalmas lenne, ez szerintem érthető, am meg ki nem szereti az extrém sportot?? :D Az én nézeteim szerint az élet nevű játék is egy kőkemény extrémsport xD :D És most megint tetszik, hogy ilyen durva lett :)
 

Lehet, hogy ez az idegrendszerem szétzúzásával és a lelkem kivégzésével jár, de egye fene, ennyit megér, hogy jól érezzem magam, amikor lehet :) Március 4 miatt nem aggódok, ink várom kegyetlenmód, kíváncsi vagyok, hogy igazam volt-e azzal kapcsolatban, hogy ez a bigyó rajtam vérrög-e vagy tévedtem.... bár eddig én vagyok a győztes, ránézésre megállapításból ;) xD :D

Nah majd holnap is jövök valamikor, hacsak nem a szakdolgozatomhoz készülök... xD :D 

Bye....V4nd0rl3l3k 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr592655641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása