HTML

EseményZ

-

Friss topikok

Linkblog

13-a utáni infóZ

Vándorlélek 2011.02.14. 19:19

Alakulok, mint púpos gyerek a prés alatt... vagyis a dolgaim :)
Tegnap találkoztam ugye barátnőmmel, és volt valami csillogás a szemében, igazából sok mindenre gondolhattam. De kiderült, hogy gazából mi is volt az.

Beszéltük, hogy nem jó ez a se vele se nélküle dolog, változtatni kell, jogos, kell a változás. Mégpedig a következő lett: együtt vagyunk :)

Örülök neki, mert tudom h mind2nknek szüksége van a másikra :)

Vannak még dolgai, amit rendbe akar hozni, ahhoz kért még időt, meg is kapja, mert jár neki, meg igazából a döntő kérdésre már kaptam választ.

Jó is így. Örülök, boldog vagyok, és nyugodt, ami ritka jelenség nálam :S :D:D

Aztán ma is találkoztunk, ma is csillogott a szeme ;) Amikor jöttünk el, akkor az oldalát megbökdöstem :P csak a dolog miértje miatt :) Poén volt :) 

Melóról még semmi hír, arról viszont elég sok, hogy megvan a jegyem HYPERSPACE-re :) Április 16-án nagy buli várható :D Milyen meglepő nem? :D:D Jó lesz, tuti, ha sikerül feljutni és nem lesz olyan gebasz h hugit nekem kell elvinnem nyelvvizsgázni... :S Az még csúnyán keresztülhúzhatja a számításaimat... majd kiderül :)

Addig is készüljünk fel a legrosszabbakra és bízzunk a jóban ^^

 

Bye....V4nd0rl3l3k

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr962661274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása